United for Influencers: sector bundelt krachten voor betere bescherming, professionalisering en ethische reclame
4schools / Marketing / News
Creators krijgen steeds vaker te maken met frustraties binnen het influencerlandschap. Van versnipperde […]
Braun maakt het voorjaar heet met de CareStyle 9-campagne samen met Mediaplus
Crea / News / Sub
Braun introduceert dit voorjaar een nieuwe campagne rond de CareStyle 9, het premium […]
Tien jaar DaarDaar, dat moet gevierd worden!
Media / News / Sub
Tien jaar geleden ontstond het idee aan de andere kant van de Atlantische […]
D'M&S lanceert D'M&S Insights: data-inzicht, visie en actie voor ondernemingen
Communication / Marketing / News / Sub
D'M&S lanceert na een intensief ontwikkelingstraject het strategisch marketing- en communicatieproduct D'M&S Insights. […]
Brand Potential Benelux: de start van een nieuw strategisch merk- en communicatiebureau
4schools / Communication / News
Strategisch merk- en communicatiebureau Brand Potential Benelux is op 1 mei officieel van […]
Belfius & Zappa bundelen hun Belgisch talent
4schools / Crea / News
Eind 2024 heeft Belfius een pitch voor een nieuw creative agency gelanceerd. De […]
State of Creativity 2025: slechts 13 procent van de adverteerders durft risico’s te nemen
Awards / News / Research / Sub
Elk jaar ondervraagt het onderzoek State of Creativity van LIONS Advisory meer dan […]
Efluenz versterkt zijn positie en lanceert eerste certificering voor influencers
4schools / Marketing / News
Efluenz, een bureau gespecialiseerd in influencer marketing, lanceert zijn allereerste certificeringsprogramma voor content […]