TikTok integreert Symphony AI in WPP Open
Communication / News / Sub
Op 16 juni kondigden WPP en TikTok de integratie aan van de Symphony […]
Plopsa zet nieuwe stap in Europese groeistrategie met opening Plopsaland Deutschland
Communication / News / Sub
Tijdens het laatste weekend van juni 2025 vond de officiële opening plaats van […]
1 kind op de 50: LSEG werpt licht op identiteitsdiefstal bij minderjarigen
Crea / News / Sub
De documentaire One In Fifty over identiteitsdiefstal bij kinderen, geproduceerd door LSEG Risk […]
Zalando lanceert shoppable beautyreeks Insider's Edit met Sophie Carbonari
Marketing / News / Sub
Het online platform voor mode en lifestyle, Zalando, lanceert een nieuw, shoppable beautyformat […]
L'Oréal lanceert geëngageerde oproep met "Join the Refill Movement"
Crea / News / Sub
Ter gelegenheid van World Refill Day heeft L'Oréal de sluier opgelicht van zijn […]
ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
Media / News / Sub
Op 27 juni maakte de Autoriteit Consument & Markt (ACM) bekend dat ze de […]
Kinderen reizen opnieuw gratis met strandbloemen met De Lijn
Marketing / News / Sub
Deze zomer kun je er niet omheen: kinderen met een strandbloem op de […]
{colum} Bart De Waele: Brief me harder – een liefdesverhaal in PowerPoint
Communication / News / Sub
Ze zaten tegenover elkaar in een vergaderzaaltje met akoestiek van een lege pizzadoos. […]