As-tu Peter gezien?

As-tu Peter gezien? In één zin, in 2 talen, wordt de complete filosofie van Peterman samengevat. Al sinds 1921 is Peterman een van de meest gewaardeerde jenevers van België, zowel in het noorden als in het zuiden van het land. Hoewel het originele recept van de Peterman jenever ongewijzigd bleef, ontstonden er in de loop van de tijd tal van varianten: Peterman Graan, dat is het karakter van jenever in al zijn puurheid, en Peterman Vruchten, een mengeling van unieke of traditionele smaken, die de Belgische roots van het merk eren.
Peter is nu meer dan ooit de mascotte van het merk en staat dan ook centraal in de nieuwe 360 graden-campagne, die je zal terugvinden in bars, grote evenementen en op sociale media. Vandaag wil de Belgische stokerij Bruggeman meer dan ooit het merk dynamiseren en verjongen. In het kader van de campagne 'as-tu Peter gezien?' stelt Peterman daarom ook drie nieuwe flessen in limited edition voor: Bright Berries, Vivid Violet en Conic Cuberdon. Elke fles symboliseert respectievelijk de magie van wilde bessen, de subtiliteit van violet en het typische aroma van de Belgische cuberdon.
Het design van deze nieuwe 70cl flessen is net zoals Peter: vol kleur, fun en avontuur. En er is meer, het zijn de eerste flessen in België die voorzien zijn van een Shazamcode. De code geeft je toegang tot de wereld van Peterman via het platform van de campagne.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]