at-thetable en Veritas laten mondmaskers spreken

Toen ze vernamen dat de stoffenwinkels vervroegd weer open mochten, lieten Veritas en At-thetable er geen gras over groeien. Ze maakten op zeer korte tijd een 360°-campagne die mensen aanzet om sprekende en unieke mondmaskers te maken, met een boodschap op die je anders misschien wat moeilijker gezegd krijgt. Het is een originele insteek om de mondmaskers een extra emotionele functie te geven.
De tv-spot, banners, volle pagina krant en radiospot werden massaal gezien en gehoord. Op maandagochtend 4 mei was het al aanschuiven om Veritas binnen te kunnen. De online vraag steeg met meer dan 3000%, daarom verwachtte de retailer ook in de fysieke winkels een grote toeloop. Veritas nam sowieso alle mogelijke maatregelen om de veiligheid van klanten en medewerkers te garanderen. Het bedrijf zet momenteel ook extra personeel in om de online vraag te kunnen beantwoorden.Deze supersnelle en eerste samenwerking tussen at-thetable en Veritas is vlot verlopen en opent een mooi toekomstverhaal, zo luidt het.

-PR:Diederik Decraene

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






