Toen ze vernamen dat de stoffenwinkels vervroegd weer open mochten, lieten Veritas en At-thetable er geen gras over groeien. Ze maakten op zeer korte tijd een 360°-campagne die mensen aanzet om sprekende en unieke mondmaskers te maken, met een boodschap op die je anders misschien wat moeilijker gezegd krijgt. Het is een originele insteek om de mondmaskers een extra emotionele functie te geven.
De tv-spot, banners, volle pagina krant en radiospot werden massaal gezien en gehoord. Op maandagochtend 4 mei was het al aanschuiven om Veritas binnen te kunnen. De online vraag steeg met meer dan 3000%, daarom verwachtte de retailer ook in de fysieke winkels een grote toeloop. Veritas nam sowieso alle mogelijke maatregelen om de veiligheid van klanten en medewerkers te garanderen. Het bedrijf zet momenteel ook extra personeel in om de online vraag te kunnen beantwoorden.Deze supersnelle en eerste samenwerking tussen at-thetable en Veritas is vlot verlopen en opent een mooi toekomstverhaal, zo luidt het.
-PR:Diederik Decraene
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]