DDB Brussels bedacht een nieuwe radiocampagne voor Audi waarin kinderdromen uitkomen. Als kind wilden we allemaal topvoetballer, astronaut of piloot worden. Intussen zijn heel wat van onze ambitieuze kinderdromen doorprikt, maar die van onze ultieme droomwagen is dichterbij dan ooit. Dankzij de buitengewone Saloncondities ligt de kans op een gloednieuwe Audi zomaar voor het grijpen. Ter info: je kan de Audi-stand bezoeken op het Autosalon van 14 tot 22 januari in Paleis 11.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]