DDB Brussels bedacht een nieuwe radiocampagne voor Audi waarin kinderdromen uitkomen. Als kind wilden we allemaal topvoetballer, astronaut of piloot worden. Intussen zijn heel wat van onze ambitieuze kinderdromen doorprikt, maar die van onze ultieme droomwagen is dichterbij dan ooit. Dankzij de buitengewone Saloncondities ligt de kans op een gloednieuwe Audi zomaar voor het grijpen. Ter info: je kan de Audi-stand bezoeken op het Autosalon van 14 tot 22 januari in Paleis 11.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]