Audi en DDB maken kinderdromen waar

DDB Brussels bedacht een nieuwe radiocampagne voor Audi waarin kinderdromen uitkomen. Als kind wilden we allemaal topvoetballer, astronaut of piloot worden. Intussen zijn heel wat van onze ambitieuze kinderdromen doorprikt, maar die van onze ultieme droomwagen is dichterbij dan ooit. Dankzij de buitengewone Saloncondities ligt de kans op een gloednieuwe Audi zomaar voor het grijpen. Ter info: je kan de Audi-stand bezoeken op het Autosalon van 14 tot 22 januari in Paleis 11.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



