Op 25 oktober zet PUB met Orbit duurzame ontwikkeling op het menu van de marcomsector. Hoe deze duurzame ontwikkeling te integreren in de strategie en communicatie van een bedrijf of een merk? Veel bedrijven anticiperen op dit bewustzijn. Prachtige schoolcases getuigen hiervan. En waar is de mens in dit alles? Audrey Pulvar, voorzitter van de Stichting voor Natuur en Mens, de voormalige Fondation Nicolas Hulot, is ideaal geplaatst om over dit onderwerp te spreken. Ter gelegenheid van Orbit zal zij het hebben over de rol en de plaats van de mens in de processen van duurzame ontwikkeling.
Audrey Pulvar was van 1994 tot 1997 beeldreporter in Martinique. Daarna werd ze hoofdredacteur en directeur informatie bij de zender Antilles Télévision. Eens terug in Parijs in 2002 werkte ze voornamelijk als politiek journaliste. Ze werkte in totaal voor een vijftiental nationale Franse media, zowel in radio als televisie en geschreven pers, waaronder France 3, France 2, France Inter, groep Canal+ en de krant Les Inrockuptibles. Als overtuigend feministe schreef ze ook verschillende boeken, waaronder Libres Comme Elles. Op 28 juni 2017 werd ze verkozen tot voorzitter van de Stichting voor Natuur en Mens.
Reserveer hier uw plaats voor Orbit!
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]