Veel nieuw volk voor Ogilvy Social.Lab

News / People

Na zes jaar in de muziekindustrie, anderhalf jaar als social creative bij Leo Burnett/Publicis Belgium, meer dan vier jaar bij BBDO Belgium in dezelfde functie en vervolgens als concept creative en copywriter, komt Jan Schraeven naar Ogilvy Social.Lab als senior concept provider en copywriter. Hij komt het creatieve team van Gabriel Araujo versterken en zal vooral voor IKEA werken. Jan Schraeven heeft al een paar prijzen op zijn lijst staan, waaronder een BOA-prijs (Best of Activation), een BtoB-prijs (Business-to-Business) en een Effie Award. In zijn vrije tijd gaat hij graag naar concerten of festivals, snowboarden of mountainbiken en verzamelt hij vinyl. Hij heeft ook een extreme fascinatie voor de maan en de ruimte. Leuk weetje: Jan speelde al op het podium op Pukkelpop. Het is nooit te laat om dat opnieuw te laten gebeuren.

Augustin Prats

Nog meer nieuw volk bij Ogilvy Social.Lab: Ogilvy Social.Lab verwelkomde onlangs Agustin Prats in zijn EU-team op de media-afdeling van Mathieu de Moor, waar hij de rol van paid social director op zich zal nemen. Augustin Prats werkte vijf jaar in Londen voor Summit Media als account executive in paid search en in paid social. Daarna ging hij naar Kinase Search als head of paid social.  Maar nu is hij gearriveerd bij Ogilvy Social.Lab als paid social director voor de Europese Commissie. Hij krijgt de kans om samen te werken met de Europese instellingen en met de verschillende politieke partijen, een nieuwe uitdaging voor hem waar hij enorm naar uitkijkt. In zijn vrije tijd beoefent hij triatlon en heeft hij al deelgenomen aan verschillende Olympische triatlons. Hij is van plan om in 2020 aan de Ironman deel te nemen.

Laurenz Van Lierde

Ogilvy Social.Lab opent voorts zijn deuren voor Laurenz Van Lierde en Zoë Nassel als social account executives in het team van Christophe Crasselts. Na zijn studies in reclame bij IHECS (Institut des Hautes Études des Communications Sociales) en een stage bij Lawbow, een Belgische start-up, begon Laurenz Van Lierde zijn eerste professionele ervaring bij Ogilvy Social.Lab. Bij het accountteam van Christophe Crasselts zal hij werken voor klanten zoals IKEA en de Nationale Loterij. Hij kwam naar Ogilvy Social.Lab om te werken in een dynamische omgeving waar hij kan leren en ontwikkelen op het gebied van digitale reclame.

Zoë Nassel


Zoë Nassel rondde net haar studies Journalistiek af aan de Universiteit van Leuven (KULeuven). Ze ging bij Ogilvy Social.Lab werken na een stage bij The Wicked PR en bij Knack Weekend. Zij heeft altijd al in een groot internationaal bureau willen werken en is erg trots om bij de Ogilvy Social.Lab-teams te horen. Ze zal werken voor verschillende klanten als IKEA, Vichy, Carrefour en M&M's.