Na competitie krijgt Hungry Minds het budget om de nieuwe grafische identiteit te verzorgen van het Waalse Agentschap voor Volksgezondheid, Sociale Bescherming, Handicap en Familie, in samenwerking met de vele betrokken partijen: AWIPH, SPW DGO5, Famifed, RIZIV…
De nieuwe identiteit werd door de Waalse regering voorgesteld tijdens een persconferentie: AViQ, Agence pour une Vie de Qualité.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]