BaaM stopt het in een doos

BaaM Activation Agency heeft alles op alles gezet voor de lancering van het eerste ‘seizoensgebonden’ netwerk voor inserts van derden in België: Cheq’In The Box. Sinds april 2017 werden al meer dan 800 000 cheques in pakketten van verbonden e-handelaars geplaatst en naar actieve e-buyers verstuurd.
“Een pakje openen is altijd een bijzonder moment, een fijn moment waar men naar heeft uitgekeken, en dus een gedroomde gelegenheid om uw doelpubliek te bereiken,” zo legt men uit bij BaaM.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]