BaaM stopt het in een doos

BaaM Activation Agency heeft alles op alles gezet voor de lancering van het eerste ‘seizoensgebonden’ netwerk voor inserts van derden in België: Cheq’In The Box. Sinds april 2017 werden al meer dan 800 000 cheques in pakketten van verbonden e-handelaars geplaatst en naar actieve e-buyers verstuurd.
“Een pakje openen is altijd een bijzonder moment, een fijn moment waar men naar heeft uitgekeken, en dus een gedroomde gelegenheid om uw doelpubliek te bereiken,” zo legt men uit bij BaaM.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]