Bacardi en OMD nemen Antwerpen in

Voor Laundry Day, waar Bacardí partner van is, creëerde OMD een guerilla-actie in samenwerking met Rapid Media. In aanloop naar het festival neemt Bacardí de stad in met een mural aan De Burgerij in de Leopolstraat, street tagging en wildpostering doorheen heel Antwerpen. De bedoeling? Traffic driven naar de Casa Bacardí op Laundry Day dat plaatsvindt op 2 september in Antwerpen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]