Back to School met C&A en Mediaplus

Nu de warmte van de zomer stilaan plaatsmaakt voor de frisse herfstlucht, is C&A zijn ‘Back to School’-seizoen gestart in samenwerking met Mediaplus, het mediabureau van de Serviceplan Group. Met een vernieuwd engagement om de laatste modetrends en een uitstekende winkelervaring aan te bieden, wil C&A dé go-to bestemming worden voor kinderen en hun ouders.
Voor het herfstseizoen heeft het merk de lat hoger gelegd door een dynamische collectie samen te stellen waarin stijl, comfort en functionaliteit naadloos worden gecombineerd. C&A introduceert ook voordelige prijzen gedurende deze periode. Zo doen leden van het loyaliteitsprogramma hun voordeel met exclusieve aanbiedingen, waardoor C&A-klanten meer waar voor hun geld krijgen.
Mediaplus is verantwoordelijk voor de mediaplanning. Het mediabureau heeft naast de digitale campagne ook een televisie- en OOH-campagne (in de buurt van belangrijke winkels) opgezet.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]