In opdracht van VLAIO, het Agentschap Ondernemen en Innoveren van de Vlaamse Overheid, breide RCA een vervolg aan de radio-campagne in het kader van de Week van de Bedrijfsoverdracht. Daarin zoekt Bakkerij Bread Pit overnemers voor hun bakkerijen. Eveneens voor VLAIO bedacht RCA de FAQ-bar: een smakelijke pop-up voor ondernemers in de technologische hot-spot in Hasselt: Corda Campus. Ondernemers - startend of niet - kunnen bij een kop koffie alle vragen stellen die hun business vooruit kan helpen. RCA zorgde voor branding, concept en inrichting van de FAQ-bar. Het is een eerste stap in het kader van het meerjarencontract dat RCA na een aanbestedingsprocedure kreeg toegewezen.
Credits
Klant: Agentschap Ondernemen en Innoveren
Contact: Karolien Goossens
Agency: RCA
Account team: Sarah Op de Beeck, Laurie Vandormael
Strategie : Ivo Clerix
Creatief directeur: Bart Klerckx
Creatie: Bruno Hansen, Natalie Vanheers, Jurgen Verbiest
Design: Natalie Vanheers
Radio: Soundwizard
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]