Barnyard vliegt in VR met KBC K’Ching


In de 360-video neemt K’Ching, het robot-figuurtje uit de app, je mee op avontuur. Terwijl je hem vergezelt in een rollercoaster en samen een parachutesprong maakt, vertelt K’Ching je op een leuke manier over de voordelen van de applicatie. Ouders van nieuwe jongerenklanten ontvangen een traditionele direct mailing met daarin een KBC-branded Google cardboardbril en een begeleidende brief met meer informatie over K’Ching. In februari werden er al meer dan 500 cardboardbrillen verstuurd.
Benieuwd naar het resultaat? Bekijk de 360-video.
Voor de uitwerking ging Barnyard een samenwerking aan met de 3D-specialisten van Artcore Society.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]