
In de 360-video neemt K’Ching, het robot-figuurtje uit de app, je mee op avontuur. Terwijl je hem vergezelt in een rollercoaster en samen een parachutesprong maakt, vertelt K’Ching je op een leuke manier over de voordelen van de applicatie. Ouders van nieuwe jongerenklanten ontvangen een traditionele direct mailing met daarin een KBC-branded Google cardboardbril en een begeleidende brief met meer informatie over K’Ching. In februari werden er al meer dan 500 cardboardbrillen verstuurd.
Benieuwd naar het resultaat? Bekijk de 360-video.
Voor de uitwerking ging Barnyard een samenwerking aan met de 3D-specialisten van Artcore Society.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]