Wunderman Thompson benoemt Nederlander Bas Korsten tot global chief creative officer. Korsten was eerder werkzaam als creative lead voor Wunderman Thompson Amsterdam en als creative partner van J. Walter Thompson, het bureau dat een klein jaar geleden samen met digitaal netwerk Wunderman fuseerde tot Wunderman Thompson.
Hij zal de creatieve verantwoordelijkheid voor het wereldwijde bureaunetwerk delen met Daniel Bonner, die al sinds 2018 global CCO van Wunderman is. Het betreft dus een duo-functie. Korsten zal zijn nieuwe rol vervullen vanuit Amsterdam, terwijl Bonner werkzaam blijft in Londen. Beide leidinggevenden zullen rapporteren aan de wereldwijde CEO Mel Edwards.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]