BASE en TBWA nodigen je uit om tijd te nemen… voor jezelf

Crea / News

Base stort zich voortaan ook op vast internet en TV. Dat berichtte PUBNews eind mei al. TBWA lost nu een reclamecampagne voor Base bestaande uit twee tv-spots, geregisseerd door Louis Vielle (die ook de Generatie Plantrekkers-campagne maakte). Die leiden de kijker eerst op een dwaalspoor. Een romantische date, een dromerig ontbijt op bed... pas na een tijdje beseffen we dat de man en vrouw zoveel energie in de voorbereiding staken... voor zichzelf. Om op hun gemak van een goede film te genieten, of om een serie te bingewatchen in bad. De rest kan wachten tot morgen.

Als perfecte ondersteuning koos TBWA voor de tijdloze soulklassieker “Let’s Stay Together” van Al Green, voorzien van een passende voice-over, ingesproken door Krisy (aan Franstalige zijde) en Jazz Brak (aan Nederlandstalige zijde), twee artiesten die beiden erg actueel zijn met een nieuw album en een concert in de AB.

De campagne wordt ook online uitgerold, met onder andere een video speciaal voor Twitch-gebruikers en een pre-roll die aangepast is voor YouTube en op een inventieve manier met het platform speelt. Ook radio, OOH en verschillende online formats worden voorzien.

"Een frisse, vernieuwende campagne, die tegelijk trouw blijft aan de eigenzinnige stijl die Base al jaren hanteert," klinkt het bij TBWA.

Credits:

Base

TBWA

Creative Team

Creative Director: Jeremie Goldwasser
Creative team: Wilfrid Morin, Vincent Nivarlet

Senior Copywriter: Vital Schippers, Cato Decoster, Morgane Choppinet

Senior Art Director: Toon Vanpoucke, Philip De Cock,

Junior Copywriter: Julien Roubaud

Junior Art Director: Maxence Saint-Clair, Pol Labaut

Digital Creatives: Niels Verhaert, Johana Verbeeck

Account Team

Client Services Director: Max Fauconnier

Account Director: Aubry Crock

Account Manager: Jolien De Wulf

Account Executive: Louis Geert, Sarah Happaerts

Traffic Manager: Tibo Van Bever

Strategy

Strategic Director: Gunther Van Lany

Strategic Planner: Zineb Berrag

Experience Strategist: Kaat De Brandt, Jonathan Bex

Design

Designer: Hendrik Everaerts

Motion Designer: Maarten Vranken, Liesbeth SmetsProduction 

Production company: Caviar

Client Service Producer: Annemie Decorte 

Producer: Geert De Wachter

Director: Louis Vielle

Photography

Agency: Caviar

Photographer: Louis Vielle

Post-production 

Post-production company image: Frames 

Post-production company animation: MAKE

Post-production company sound: MAKE

Post Producer image: Annemie Decorte, Katrien Van den Brande

Post-producer sound: Raf Cyran

Offline Editor: Bram Dutry

Online Editor: Gill Vander Cluyzen

Grading: Francois Dubois

Sound Engineer: Nicolas Van Ruysevelt, Gwenn Nicolaij, Jan Pollet

Digital Production

Digital Production Agency: MAKE

Project Manager: Stijn Punie

Display Advertising Designer: Benjamin Eelbode

Media

Media Agency: Wavemaker

Media Planner: Charles Dugois

Digital Planner: Vhan Verschraegen

PR Agency

PR Agency: TBWA Reputation

Influence & PR Manager: Nell Dumortier

Event Agency

Event Agency: Butik

Project Manager: Nico Ruell, Gaël Lespagnard, Leen De Jaeghere