BASE en TBWA nodigen je uit om tijd te nemen… voor jezelf

Base stort zich voortaan ook op vast internet en TV. Dat berichtte PUBNews eind mei al. TBWA lost nu een reclamecampagne voor Base bestaande uit twee tv-spots, geregisseerd door Louis Vielle (die ook de Generatie Plantrekkers-campagne maakte). Die leiden de kijker eerst op een dwaalspoor. Een romantische date, een dromerig ontbijt op bed... pas na een tijdje beseffen we dat de man en vrouw zoveel energie in de voorbereiding staken... voor zichzelf. Om op hun gemak van een goede film te genieten, of om een serie te bingewatchen in bad. De rest kan wachten tot morgen.
Als perfecte ondersteuning koos TBWA voor de tijdloze soulklassieker “Let’s Stay Together” van Al Green, voorzien van een passende voice-over, ingesproken door Krisy (aan Franstalige zijde) en Jazz Brak (aan Nederlandstalige zijde), twee artiesten die beiden erg actueel zijn met een nieuw album en een concert in de AB.
De campagne wordt ook online uitgerold, met onder andere een video speciaal voor Twitch-gebruikers en een pre-roll die aangepast is voor YouTube en op een inventieve manier met het platform speelt. Ook radio, OOH en verschillende online formats worden voorzien.
"Een frisse, vernieuwende campagne, die tegelijk trouw blijft aan de eigenzinnige stijl die Base al jaren hanteert," klinkt het bij TBWA.
Credits:
Base
TBWA
Creative Team
Creative Director: Jeremie Goldwasser
Creative team: Wilfrid Morin, Vincent Nivarlet
Senior Copywriter: Vital Schippers, Cato Decoster, Morgane Choppinet
Senior Art Director: Toon Vanpoucke, Philip De Cock,
Junior Copywriter: Julien Roubaud
Junior Art Director: Maxence Saint-Clair, Pol Labaut
Digital Creatives: Niels Verhaert, Johana Verbeeck
Account Team
Client Services Director: Max Fauconnier
Account Director: Aubry Crock
Account Manager: Jolien De Wulf
Account Executive: Louis Geert, Sarah Happaerts
Traffic Manager: Tibo Van Bever
Strategy
Strategic Director: Gunther Van Lany
Strategic Planner: Zineb Berrag
Experience Strategist: Kaat De Brandt, Jonathan Bex
Design
Designer: Hendrik Everaerts
Motion Designer: Maarten Vranken, Liesbeth SmetsProduction
Production company: Caviar
Client Service Producer: Annemie Decorte
Producer: Geert De Wachter
Director: Louis Vielle
Photography
Agency: Caviar
Photographer: Louis Vielle
Post-production
Post-production company image: Frames
Post-production company animation: MAKE
Post-production company sound: MAKE
Post Producer image: Annemie Decorte, Katrien Van den Brande
Post-producer sound: Raf Cyran
Offline Editor: Bram Dutry
Online Editor: Gill Vander Cluyzen
Grading: Francois Dubois
Sound Engineer: Nicolas Van Ruysevelt, Gwenn Nicolaij, Jan Pollet
Digital Production
Digital Production Agency: MAKE
Project Manager: Stijn Punie
Display Advertising Designer: Benjamin Eelbode
Media
Media Agency: Wavemaker
Media Planner: Charles Dugois
Digital Planner: Vhan Verschraegen
PR Agency
PR Agency: TBWA Reputation
Influence & PR Manager: Nell Dumortier
Event Agency
Event Agency: Butik
Project Manager: Nico Ruell, Gaël Lespagnard, Leen De Jaeghere
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]