Bauer Media Outdoor en Red Bull hebben het stadsbeeld gekleurd met een immersieve digitale campagne, uitgezonden via het Live Epic-netwerk, aanwezig zowel in de straten als in de stations. De campagne had als doel om de merkbekendheid van Red Bull te versterken en tegelijk Red Bull ZERO in de kijker te zetten, dat onlangs een nieuwe look kreeg. "De 3D-visuele ervaring, zowel speels als innovatief, wist het passerende publiek te prikkelen, de impact van de boodschap te vergroten en het merk te onderscheiden in een steeds competitiever medialandschap," klinkt het.
Door gebruik te maken van de kracht van het 100 procent digitale Live Epic-netwerk, dat nationale dekking combineert met een hoge contactfrequentie, genoot Red Bull van optimale zichtbaarheid op strategische locaties waar dagelijks miljoenen mensen elkaar kruisen.
Deze sterke aanwezigheid in straten en stations versterkte de nabijheid met consumenten en vergrootte de herinnering aan de campagne.
De campagne liep van 9 tot 15 september en kwam tot stand in samenwerking tussen Red Bull, Initiative, Rapport en Bauer Media Outdoor.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]