BBDO en Horta nog steeds “Compleet zot van tuin en dier.”

Non classé (NL)

In de lente kwamen BBDO en Horta naar buiten met een nieuwe baseline : “Compleet zot van tuin en dier.” Want bij Horta verandert je hobby voor tuin en dier in een echte passie. Het zaadje werd geplant met een compleet zotte radiocampagne. En die campagne groeit nu verder met een verse lading spots.

De oogst? Vier radiospots die opnieuw de zintuigen prikkelen. Eéntje van 30 seconden over een serre waarin serrieus wat wordt afgezweet. En drie 10-secondenspots rond verschillende acties en evenementen in de winkel. Zoals een promo op hondenvoeding, de tomatendagen en deals op barbecuespullen.   

Horta, horta, hoort da! 

CREDITS

Client: Horta 

Contacts: Sabine Huyck & Celine Hennes 

Agency: BBDO Belgium
Media Agency: PHD Media

Creative Director: Jesse Vanophalvens

Business Director: Ward Braeckevelt 

Account team: Laura De Clercq

Strategic planning: Karel Lovenich 

Creation: Matthias De Smet & Greg Verheyleweghen
Sound production: MAKE 

Head of Production: Patricia Van De Kerckhove

Producer: Eva Segers 

Sound engineer: Mathieu Schots