In de lente kwamen BBDO en Horta naar buiten met een nieuwe baseline : “Compleet zot van tuin en dier.” Want bij Horta verandert je hobby voor tuin en dier in een echte passie. Het zaadje werd geplant met een compleet zotte radiocampagne. En die campagne groeit nu verder met een verse lading spots.
De oogst? Vier radiospots die opnieuw de zintuigen prikkelen. Eéntje van 30 seconden over een serre waarin serrieus wat wordt afgezweet. En drie 10-secondenspots rond verschillende acties en evenementen in de winkel. Zoals een promo op hondenvoeding, de tomatendagen en deals op barbecuespullen.
Horta, horta, hoort da!
CREDITS
Client: Horta
Contacts: Sabine Huyck & Celine Hennes
Agency: BBDO Belgium
Media Agency: PHD Media
Creative Director: Jesse Vanophalvens
Business Director: Ward Braeckevelt
Account team: Laura De Clercq
Strategic planning: Karel Lovenich
Creation: Matthias De Smet & Greg Verheyleweghen
Sound production: MAKE
Head of Production: Patricia Van De Kerckhove
Producer: Eva Segers
Sound engineer: Mathieu Schots
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]