Foodemoji’s zijn een populaire manier geworden om nogal euh expliciete liefdesberichten op een subtielere manier te versturen. Lidl koos er deze Valentijn voor om het ‘dirty’ fruit ook buiten de chatbox in te zetten, maar dan wél op een verse manier: met verse perziken, aubergines en bananen rechtstreeks van de Lidl supermarkt.
BBDO voorzag het fruit van een leuke verpakking met personaliseerbare boodschap. Voor diegenen die niet tot in de winkel geraakten, kwam Lidl naar treinstations en shoppingcentra met gratis ‘message boxes’ gevuld met verse emoji’s. En zo kwam iedereen op Valentijn thuis met een échte liefdesboodschap, recht uit het hart, die hopelijk wel gewaardeerd werd.
Credits:
Account team: Isabel Peeters, Michelle Stas, Melissa Fastenaekels, Shi Qi Ji, Lieselot De Fraine
Creative directors: Sebastien De Valck, Arnaud Pitz
Creative team: Frederik Clarysse, Gertjan De Smet
Strategic Planner: Jan Van Brakel
Design: Gertjan De Smet
Final Art: Petra Saelens, Daniela Simons
Packaging Production: Hans Bos
RTV Production: Patricia Van De Kerckhove, Silke Ricour
Video Editor: Dejvi Vandeveire, Valentin Taminiau
Third Parties: Ilona Vanouplines, Marcel Veelo
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]