Een week lang de deuren sluiten en met het hele bureau naar Cannes? Het is een optie. Bij BBDO Belgium had men een ander idee. Geholpen door het bestaan van de Digital Pass van Cannes Lions installeerde het bureau op initiatief van Sarah Huysmans en Jasper Verleije een eigen Cannes Beach.
Met live streaming, herhaling van interessante lezingen en interviews en natuurlijk met de vertoning van bekroonde campagnes organiseerde men er een eigen BBDO Lions. Niet iedereen heeft de kans om naar Cannes te trekken, met deze BBDO Lions wilde men de festivalbeleving opentrekken, legt Sarah Huysmans uit. En dat lukte ook. Vooral tijdens lunchpauzes werden de strandstoelen opgezocht en kleine affiches met het programma maakten het kiezen gemakkelijk. “We wilden duidelijk maken dat Cannes er niet enkel is voor de creatieven,” legt Jasper Verleije uit. Campagnes maak je met z’n allen, het is belangrijk dat Cannes leeft bij iedereen in het bureau, beaamt strategic planner Sofie Vertreken. De foto's hierbij zetten die stelling alvast kracht bij.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]