BBDO haalt Cannes Beach naar Brussel

Een week lang de deuren sluiten en met het hele bureau naar Cannes? Het is een optie. Bij BBDO Belgium had men een ander idee. Geholpen door het bestaan van de Digital Pass van Cannes Lions installeerde het bureau op initiatief van Sarah Huysmans en Jasper Verleije een eigen Cannes Beach.
Met live streaming, herhaling van interessante lezingen en interviews en natuurlijk met de vertoning van bekroonde campagnes organiseerde men er een eigen BBDO Lions. Niet iedereen heeft de kans om naar Cannes te trekken, met deze BBDO Lions wilde men de festivalbeleving opentrekken, legt Sarah Huysmans uit. En dat lukte ook. Vooral tijdens lunchpauzes werden de strandstoelen opgezocht en kleine affiches met het programma maakten het kiezen gemakkelijk. “We wilden duidelijk maken dat Cannes er niet enkel is voor de creatieven,” legt Jasper Verleije uit. Campagnes maak je met z’n allen, het is belangrijk dat Cannes leeft bij iedereen in het bureau, beaamt strategic planner Sofie Vertreken. De foto's hierbij zetten die stelling alvast kracht bij.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]