BBL en choco zoeken het niet te ver

Zo dichtblij: dat is de naam van de publiekscampagne waarmee Bond Beter Leefmilieu samen met de Vlaamse burger levendige en leefbare dorpskernen wil uitbouwen. Dit doen ze door in heel wat Vlaamse gemeenten de lokale economie te ondersteunen en activiteiten rond duurzaamheid te stimuleren.
Wie dichtbij shopt, op café gaat, sport of deelneemt aan het verenigingsleven, werkt mee aan een duurzame en leefbare omgeving. Logisch: je rijdt minder ver, schept lokale banden en steunt de detailhandel. Alleen maar voordelen dus, die choco samenvatte als ‘Zo dichtblij’. 89 Vlaamse gemeenten nemen dit jaar deel aan de campagne. Iedereen die tijdens de actieweken lokaal gaat winkelen, krijgt een lotje mee naar huis en maakt zo kans op een mooie, lokale prijs. Elke vereniging of burgergroep die een actie organiseert, kan een geldprijs ter waarde van 500 euro aan de haak slaan. Zo zorgt de actie voor extra leven in de lokale brouwerij.
Choco bedacht het concept voor de campagne, de flow en de bijhorende illustraties, die werden uitgewerkt door illustratrice Gudrun Makelberge. Ga gerust eens kijken op zodichtblij.be: misschien doet ook jouw gemeente mee!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]