Na competitie heeft telecomoperator VOO het beheer van zijn aanwezigheid op de sociale platformen toevertrouwd aan Be Connect, gespecialiseerd is in social media marketing. Be Connect zal instaan voor de hele socialmediastrategie van het merk op de sociale netwerken. "Met de aanwezigheid van VOO op de sociale netwerken (Facebook, Twitter en YouTube) worden verschillende doelstellingen beoogd," zegt Nicolas Marchand, VP chief commercial officer van VOO. "Het is de bedoeling om een efficiënte ondersteuning te bieden aan onze klanten, maar ook een toegevoegde waarde te brengen met tips, wedstrijden en relevante promo's, zodat er een sterke band ontstaat en de loyaliteit aan het merk uitgebouwd wordt."
Buiten de strategische aanpak zal Be Connect zich vooral concentreren op het aanmaken van content alsook het uitwerken van creatieve campagnes op deze platformen. Het bureau zal er ook voor zorgen dat de relatie gevoed wordt via de buzz. "Het binnenhalen van dit nieuwe budget betekent opnieuw een bevestiging van de positionering van ons bureau, dat zich concentreert op performantie en de return of investment van campagnes in de sociale media," zegt Sabrina Bulteau van Be Connect.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]