BE-ONE COMMUNICATION LOVES TO TRANSMOOVE

Crea / News

 
TRANSMOOVE staand  + baseline CMYKAls het bekende verhuisbedrijf J. Ph. Vandergoten gefusioneerd is met zijn logistiek zusterbedrijf Your Mover Logistics, dan is dat omdat het nieuwe bedrijf voor een vernieuwde strategie en aanpak staat, met name een totaal dienstenaanbod voor het duurzaam realiseren van veranderende kantooromgevingen. De nieuwe identiteit vroeg om een rebranding met een duidelijke positionering naar ondernemingen in beweging waarvan de werkomgeving optimaal aangepast dient te worden aan nieuwe noden en verandering, volgens de principes van de circulaire economie.
TRANSMOOVE persbericht.CMYK Be-One Communication heeft met zijn rebranding strategie en concept volledig de kaart getrokken van de duurzaam-innovatieve visie van de klant en dat resulteerde in de naam Transmoove - met 2 o’s oftewel het circulariteitsteken in het logo - en de baseline ‘Your smart move towards a sustainable workspace’. De naam en het logo zijn geïnspireerd op het werkwoord ‘to transmove: to move or change from one state into another.’ Mits een kleine aanpassing van deze definitie komen we helemaal terecht bij Transmoove: ‘to move or change from one office into a sustainable workspace.’
De rebranding is toegepast op diverse communicatiedragers zoals gebouwen, voertuigen, promomaterialen. De aankondiging is uitgewerkt in een interne communicatiecampagne en een DM en e-mailing naar klanten. Op de vernieuwde website wordt het verhaal van Transmoove op een even eenvoudige als heldere manier verteld in een wordgraphic video.

Credits
Transmoove

  • Anne Lenaerts, Sales en Marketing Director

Be-One Communication

  • Robert Hurkmans, Strategic and Managing Director
  • Christina Lemahieu, Marketing Director
  • Gunther Thielens, Concept Creative
  • Alexandra De Vos, Senior Creative
  • Bruno Musyck, Digital & Social Director
  • Arn Bollen, Zwaar Geschut Graficus en illustrator