Na twee succesvolle edities van de Creative Battle komen ADCN, Creative Belgium, De Persgroep Advertising en De Persgroep Nederland met een nieuw event: De Cannes Lions Beach Quiz. Mixed teams van Nederlanders en Belgen strijden om fijne prijzen. De quiz, een pub quiz op het strand, wordt gespeeld in een aantal spelronden, met verschillende formats en categorieën zoals creativiteit, media, Cannes Lions en België/Nederland.
Het event wordt gehouden tijdens het Cannes Lions festival, op dinsdag 22 juni van 17.30u tot 20.00u bij Long Beach Plage aan La Croisette. De quiz wordt gemaakt door het Nederlandse creatieve team Bies Vermeulen en Sebastiaan Kenter en wordt gepresenteerd door Jeroom Snelders, illustrator voor Humo en jurylid in De Slimste Mens ter Wereld. Alle Nederlanders en Belgen worden uitgenodigd om deel te nemen en na afloop een pintje te drinken met elkaar. Roundhouse Deejays zullen de plaatjes draaien.
Iedereen moet zich registreren op Eventbrite. Updates zijn te volgen via het Facebookevenement.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]