Beach quizzen in Cannes

Na twee succesvolle edities van de Creative Battle komen ADCN, Creative Belgium, De Persgroep Advertising en De Persgroep Nederland met een nieuw event: De Cannes Lions Beach Quiz. Mixed teams van Nederlanders en Belgen strijden om fijne prijzen. De quiz, een pub quiz op het strand, wordt gespeeld in een aantal spelronden, met verschillende formats en categorieën zoals creativiteit, media, Cannes Lions en België/Nederland.
Het event wordt gehouden tijdens het Cannes Lions festival, op dinsdag 22 juni van 17.30u tot 20.00u bij Long Beach Plage aan La Croisette. De quiz wordt gemaakt door het Nederlandse creatieve team Bies Vermeulen en Sebastiaan Kenter en wordt gepresenteerd door Jeroom Snelders, illustrator voor Humo en jurylid in De Slimste Mens ter Wereld. Alle Nederlanders en Belgen worden uitgenodigd om deel te nemen en na afloop een pintje te drinken met elkaar. Roundhouse Deejays zullen de plaatjes draaien.
Iedereen moet zich registreren op Eventbrite. Updates zijn te volgen via het Facebookevenement.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]