Show your Love voor Team Belgium. Met die woorden weerklinkt het startschot van een nationale campagne van Publicis Groupe voor Belfius. De campagne heeft één belangrijke doelstelling: de Belgische talenten van Team Belgium naar nieuwe hoogtes brengen op het belangrijkste sportevenement van 2024, de Olympische Spelen in Parijs. Als officiële partner van Team Belgium roept Belfius deze zomer alle Belgen op om hun Love te tonen voor onze atleten. Want met de Love van de fans gaan onze Belgische sterren nog sneller, nog hoger, nog harder.
Belfius gelooft door en door in Belgisch talent. De langdurige samenwerking met onze nationale hockeyteams en het huidige partnership met Team Belgium is hier het bewijs van. Door allemaal achter onze toptalenten te staan, kunnen we er de meest succesvolle Olympische Spelen ooit van maken.
De campagne, getekend met de lijn Love doet winnen, bestaat uit een indrukwekkende OOH-campagne met special formats op bijzondere plekken doorheen België. Elke visuele uiting zet een andere Belgische atleet in de schijnwerpers, van onze hockeysterren tot onze sprinters. Het zijn stuk voor stuk kanshebbers om zichzelf te overstijgen op de Spelen.
Publicis Groupe is met productiehuis Caviar en regisseur Hans Vercauter in de laatste rechte lijn naar een dynamische film. Hockeytalent Ambre Ballenghien krijgt een hoofdrol in de tv-spot en online video met The Power of Love als soundtrack. Met activaties in de fan village in Middelkerke en spektakel in Belgian House in Parijs is deze campagne nog lang niet aan de finish. Mogelijkheden genoeg om onze Love te tonen aan al dat Belgisch talent.
De campagne loopt tot 29 juli en is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Belfius, BOIC, Publicis Groupe, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Credits:
Client (name of brand & name of clients/contacts): Mieke Debeerst, Julie Uytterhaegen, An Van den Cruyce, Nathalie Lemmer, Jean-Paul Dirick, Léa Van Hamme
Client Lead: Joy Pyl
Account Director: Stefanie Pietercil
Account Manager: Valérie Vermeire, Sophie Van Hecke
Account Executive: Tibo De Coker
Account Executive Intern: Kiana Vandendaul
Sr Brand & Campaign Strategist: Nicolas Vergauwen
Marketing Intelligence Strategist: Dieter Vits
Creative Director: Maarten De Maayer
Creatives/concept providers: Daniël Van den Broucke & Nina Welch, Loup Delpierre & Louise Cornet
Head of Art: Guilherme Nunes
Design & DTP Lead: Romaine Dhainaut
Creative Designer: Natacha De Nauw, Christophe Van Tricht, Benoit Germeau
Creative Designer Intern: Antoine Le Grelle
3D & Motion Designer: Gauthier Fairon
Creative Retoucher: Fred Dupont
Creative Editor: Federico Colella
Sr Chromist & Retoucher: François Baudon
Sr Infographist/DTPer: Thierry Staes
Print Producer: Marleen Hemeleers
Head of Moving Images: Marc Van Buggenhout
Moving Images Producer: Daan Feytongs
Sound Lead: Tom Garcia
Sound Producer: Daria Karakoz
Sound Engineer: Mathias Lewis
Art Buyer: Saartje Goris
Digital Production Lead: Teo Rasmerita
Motion Designer: Thierry Vandermeulen
External production
Production company: Caviar
Director: Hans Vercauter
Executive Producer: Eva Van Riet
Postproduction: Frames
Sound production: Sonhouse
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]