België bekroond op de Cannes Corporate Media & TV Awards

België werd geëerd onder de internationale producties op de 15de Cannes Corporate Media & TV Awards. De film “Ik ben Gent/I am Ghent” won een Gouden Dauphin. De kortfilm is een humoristische en ontroerende liefdesverklaring aan de stad Gent.
Een ander Belgisch succes is het project van de Europese Commissie “Keep your eyes open”, dat een Zilveren Dauphin won. Deze reeks video's behandelt gevoelige onderwerpen door slachtoffers, waaronder kinderen en de LGBTQIA+-gemeenschap, te herinneren aan hun rechten als Europese burgers.
Deze prijzen benadrukken de creativiteit en het engagement van België op het gebied van bedrijfsmedia.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]