België werd geëerd onder de internationale producties op de 15de Cannes Corporate Media & TV Awards. De film “Ik ben Gent/I am Ghent” won een Gouden Dauphin. De kortfilm is een humoristische en ontroerende liefdesverklaring aan de stad Gent.
Een ander Belgisch succes is het project van de Europese Commissie “Keep your eyes open”, dat een Zilveren Dauphin won. Deze reeks video's behandelt gevoelige onderwerpen door slachtoffers, waaronder kinderen en de LGBTQIA+-gemeenschap, te herinneren aan hun rechten als Europese burgers.
Deze prijzen benadrukken de creativiteit en het engagement van België op het gebied van bedrijfsmedia.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]