Begin 2015 lanceerde Ahooga een Belgische vouwfiets, die elektrisch, elegant en extreem licht is. "Voor een aangenamer en slimme stadsleven," zo luidde het.
Februari 2016. Terwijl Brussel leeft in een chaos op het vlak van mobiliteit, worden de eerste klanten aangeleverd, de showroom en de online winkel zijn open, en een vlotte en continue productie is gegarandeerd. Rondtrekkende evenementen worden georganiseerd, om testritten te faciliteren en om automobilisten te stimuleren om anders te denken.
December 2016: meer dan 400 fietsen rijden door de steile straten van de Belgische hoofdstad. Na een gecontroleerde (lees: lokale) lancering om een nabijheid met de klanten te onderhouden - nabijheid waarvan de onderneming zegt dat het vitaal is voor het product en het gebruikerscomfort - is Ahooga nu beschikbaar in een aantal grote Europese steden zoals Berlijn, Milaan, Amsterdam, Barcelona, Genève... In eigen land voerde Ahooga campagne via Instagram en Facebook, en via flyers en een mailactie.
Ahooga is een Belgische start-up opgericht door Frederic Mertens en Philippe Lefrancq.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]