Op dinsdag 26 november werden de Grand Prix Content Marketing gehouden in Nederland. En daar wisten niet alleen tal van Nederlandse bureaus prijzen te veroveren, ook enkele Belgen namen een trofee mee naar huis.
HeadOffice mocht maar liefst drie awards mee terug naar België nemen. Het bureau verdiende een eerste award voor A.S.Adventure, met zijn ‘Random Acts of Adventure’ op social media. Daarnaast mocht HeadOffice haar nominatie verzilveren voor de creatie van het vernieuwde A.S.Magazine waar de kern, kracht en hart wordt gevormd door de ervaring van de reiziger en de bijbehorende user generated content. Om het plaatje compleet te maken, eindigde HeadOffice de avond met nog een award voor het content design van A.S.Adventure.

Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]