Belmio, een merk van het Belgische bedrijf Belmoca, lanceert deze week nieuwe kwaliteitsvolle aluminium koffiecapsules, beschikbaar in de grootdistributie en compatibel met de Nespresso-koffiemachines. Daarmee biedt Belmio naar eigen zeggen een kwalitatief en Belgisch alternatief voor de bestaande koffiecapsules.
Het selectieproces gebeurde nauwgezet door te reizen naar de landen van oorsprong en er de lokale koffiecultuur te ervaren. Gedurende twee jaren werden - met respect voor de seizoensgebonden agricultuur van koffiebonen - verschillende koffies geproefd en geselecteerd om uiteindelijk alleen de toppers te selecteren in het assortiment van Belmio. De meeste blends bestaan uit 100% Arabica-koffiebonen uit Zuid- en Centraal-Amerika.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]