BelOrta en RCA overspoelen kleine sportclub met supporterslegioen

Lege sportstadia, verlaten kantines, oorverdovend stille tribunes... Sportverenigingen hadden het zwaar tijdens de pandemie. Als lokale groente- en fruittelerscoöperatie wil BelOrta daarom onze lokale sportclubs een stevig hart onder de riem stoppen: met een sponsorbudget van in totaal € 9.000. Om deze actie bekend te maken schakelde RCA Het Plezantste Legioen in: 300 uitbundige supporters verrasten KVV Lummen tijdens hun thuiswedstrijd tegen Gingelom. De nietsvermoedende spelers en toeschouwers keken verbaasd op toen plots de tribune volstroomde met een uitzinnige menigte. Eens bekomen van de verrassing zetten de Lummenaren hun beste beentje voor en stuwde het Legioen met vlaggen, vuurwerk en een fanfare de thuisploeg naar een klinkende 3-0 overwinning.
De aftermovie wordt ingezet op social media en leidt je naar verbazendplezant.be, waar je een plezante ploegfoto kan uploaden om zo kans te maken op een sponsorbudget van BelOrta: € 5.000 als hoofdprijs en € 1.000 voor vier andere winnaars.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]