Lege sportstadia, verlaten kantines, oorverdovend stille tribunes... Sportverenigingen hadden het zwaar tijdens de pandemie. Als lokale groente- en fruittelerscoöperatie wil BelOrta daarom onze lokale sportclubs een stevig hart onder de riem stoppen: met een sponsorbudget van in totaal € 9.000. Om deze actie bekend te maken schakelde RCA Het Plezantste Legioen in: 300 uitbundige supporters verrasten KVV Lummen tijdens hun thuiswedstrijd tegen Gingelom. De nietsvermoedende spelers en toeschouwers keken verbaasd op toen plots de tribune volstroomde met een uitzinnige menigte. Eens bekomen van de verrassing zetten de Lummenaren hun beste beentje voor en stuwde het Legioen met vlaggen, vuurwerk en een fanfare de thuisploeg naar een klinkende 3-0 overwinning.
De aftermovie wordt ingezet op social media en leidt je naar verbazendplezant.be, waar je een plezante ploegfoto kan uploaden om zo kans te maken op een sponsorbudget van BelOrta: € 5.000 als hoofdprijs en € 1.000 voor vier andere winnaars.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]