Plan.net verwelkomt Ben Cleners als junior digital projectmanager. Met een bachelor in organisatie & management en een banaba in data analytics komt hij recht van de schoolbanken - dit is dan ook zijn eerste voltijdse job. Tijdens zijn opleidingen heeft Ben echter heel wat ervaring opgedaan, variërend van business analist bij Kantar Xtel tot eventcoördinator bij De Hoorn Leuven.
Ben zal bij Plan.net de marketingprojecten van bedrijven zoals Aldi en BMW coördineren en opvolgen van begin tot einde. Zijn takenpakket zal dus bestaan uit het interpreteren van de vraag van de klant, de interne creatieven briefen over de opdracht en het gehele project organiseren zodat het binnen de gevraagde tijd en budget kan worden afgewerkt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]