Benoît de Saedeleer leidt Altavia ACT* Lab

Omdat ze naar eigen zeggen alles in het werk zetten om zo dicht mogelijk bij de Belgische consument te staan, heeft Altavia ACT* een Lab gecreëerd, een afdeling onderzoek en ontwikkeling voor de retailsector. Dit Lab houdt een vinger aan de pols van de Belgische markt en volgt innovatieve oplossingen op de voet. Dat doet men zowel intern als in partnerschap met lokale start-ups.
“Het Lab versterkt niet alleen onze expertise op het gebied van retail, het ligt ook in het verlengde van het werk dat Altavia en Act* al jaren doet. Deze twee bedrijven hebben innovatie altijd al hoog in het vaandel gedragen, en nu dat we samengegaan zijn, leek het ons logisch om deze ambitie concreet te maken met een vernieuwende O&O-afdeling,” zegt Benoît de Saedeleer (zie foto), die deze entiteit gaat leiden.
Er is maar één manier om de Belgische consument beter te leren kennen: hem bevragen. Zo startte Altavia ACT* een grote nationale studie in samenwerking met Shoppermind, het observatorium van de Altavia-groep dat koopgedrag en innovaties en ontwikkelingen in de handel in kaart brengt. Het resultaat van deze Retailbarometer wordt op 25 april uit de doeken gedaan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]