Benoît de Saedeleer leidt Altavia ACT* Lab

Omdat ze naar eigen zeggen alles in het werk zetten om zo dicht mogelijk bij de Belgische consument te staan, heeft Altavia ACT* een Lab gecreëerd, een afdeling onderzoek en ontwikkeling voor de retailsector. Dit Lab houdt een vinger aan de pols van de Belgische markt en volgt innovatieve oplossingen op de voet. Dat doet men zowel intern als in partnerschap met lokale start-ups.
“Het Lab versterkt niet alleen onze expertise op het gebied van retail, het ligt ook in het verlengde van het werk dat Altavia en Act* al jaren doet. Deze twee bedrijven hebben innovatie altijd al hoog in het vaandel gedragen, en nu dat we samengegaan zijn, leek het ons logisch om deze ambitie concreet te maken met een vernieuwende O&O-afdeling,” zegt Benoît de Saedeleer (zie foto), die deze entiteit gaat leiden.
Er is maar één manier om de Belgische consument beter te leren kennen: hem bevragen. Zo startte Altavia ACT* een grote nationale studie in samenwerking met Shoppermind, het observatorium van de Altavia-groep dat koopgedrag en innovaties en ontwikkelingen in de handel in kaart brengt. Het resultaat van deze Retailbarometer wordt op 25 april uit de doeken gedaan.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]