Beobank en Boondoggle Havas helpen Belgen hun geld te investeren

Crea / News

Kan ik een deel van mijn spaargeld beleggen? Welke spaaroplossingen zijn het meest geschikt voor mijn situatie? Waar en hoe moet ik mijn geld beleggen? Het zijn maar enkele van de vragen die Belgen zich stellen over hun geld. Met hun nieuwe campagne helpen Beobank en Boondoggle Havas hen om de dingen helderder te zien, in het bijzonder door de adviserende rol van de bank bij haar klanten te benadrukken. Bij Beobank heeft iedereen toegang tot persoonlijk advies over hoe hij zijn geld het best investeert, ongeacht het profiel (beleggen of sparen) en ongeacht het bedrag.

Dit wordt weerspiegeld in communicatie die de betrokkenheid en het inlevingsvermogen van Beobank in haar klanten benadrukt, met headlines als "Ongeacht hoeveel u belegt, wij investeren 100% van onze tijd in u" en "Geld opzijzetten kost moeite. Het is aan mijn bank om hetzelfde te doen en me te helpen beleggen." De campagne ligt in lijn met de frisse, onderscheidende stijl die dit jaar werd geïntroduceerd en toont verschillende klantprofielen, zowel in radio als in (D)OOH, OLV, OLA, social media, bannering en natuurlijk native ads.

 

Credits:

Client team: Valérie Lahaut, Sophie Waucampt, Florence Neyrinck ​
​Account team: Sofie Jossart, Charlotte Urbain ​
​Strategy: Stijn Cox
​Associate creative director: Stéphane Daniel
​Creation: Hugo Battistel & Stéphane Daniel
​Long copy: Lesley Dewilde ​
​Motion design: Dorien Bradt, Amèl Amri, Anne-Sophie Cayon
​Design: Nadia Tweepenninckx & Stefaan De Vos
​Planning: Karine Uytterhoeven ​
​Producer Boondoggle, Havas: Bérengère Lurquin ​
​Sound: Cobra