BEPS International School kiest voor Secondfloor

Na een pitch koos de BEPS International School voor Secondfloor om zijn nieuwe middelbare school in september volgend jaar in Brussel te lanceren. Het bureau ontwikkelde een campagne waarin de vriendelijkheid van de school en de relatie student-docent worden benadrukt, zowel via print als via een digitaal. Het doel is de opening van hun nieuwe internationale middelbare school in Brussel in de kijker te zetten en om er een succesverhaal van te maken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]