Wat als de onvermoeibare dag van een kind de beste kwaliteitstest voor kleren zou zijn? Petit Bateau ging samen met BETC de uitdaging aan. In de nieuwe reclamespot “Though Day” volgen we de kleine Leo én zijn Petit Bateau sweater doorheen zijn dag. Alleen zijn we er nog niet uit wie nu juist de held is van het verhaal…
https://www.youtube.com/watch?v=KefgQzI6R0Y
Credits:
Chief Creative Officer: Rémi Babinet
Creative Director: Damien Bellon
Art Directors: Damien Bellon, Juri Zaech
Digital Art Director: Albert Yvert
Copywriters: Samuel Moore, Juri Zaech
Production: Control
Director: Luis Cervero
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]