Wat als de onvermoeibare dag van een kind de beste kwaliteitstest voor kleren zou zijn? Petit Bateau ging samen met BETC de uitdaging aan. In de nieuwe reclamespot “Though Day” volgen we de kleine Leo én zijn Petit Bateau sweater doorheen zijn dag. Alleen zijn we er nog niet uit wie nu juist de held is van het verhaal…
https://www.youtube.com/watch?v=KefgQzI6R0Y
Credits:
Chief Creative Officer: Rémi Babinet
Creative Director: Damien Bellon
Art Directors: Damien Bellon, Juri Zaech
Digital Art Director: Albert Yvert
Copywriters: Samuel Moore, Juri Zaech
Production: Control
Director: Luis Cervero
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]