#BetterMe met Bosto en Bubka

Bosto

Crea / News

BostoBosto en Bubka dokterden een plan uit om Bosto te doen groeien tot een veelzijdiger merk. Door verbreding van het gamma met rijst-granen-mixes, een hedendaags profilering en een intense campagne, wil Bosto nauwer aansluiten op de trends in voeding. GFK-onderzoek leerde dat Bosto nog bijzonder veel potentieel heeft.

“Een belangrijke groeimotor zit vervat in de gezondheidskenmerken van de verschillende Bosto-producten, maar die claimden we tot nu toe maar weinig,” verduidelijkt Raf Van Raemdonck, managing partner van Bubka. “Omdat een grote groep consumenten ook onverschillig of bevooroordeeld is als het over koolhydraten op het bord gaat. Om deze afstand te overbruggen, staat in de nieuwe aanpak emotie centraal: vitaliteit, je goed voelen, samen eten en delen. Leven zoals we vandaag willen leven, kortom.”

Deze nieuwe campagne wil opwinding creëren voor rijst en granen op het bord, en gaat verder dan het klassieke inspireren om te variëren. Door de communicatie van Bosto funkyer en sprankelender te maken, doen we mensen meer aandacht krijgen voor wat elke dag op hun bord komt. Zeker als je ‘time poor’ bent, is Bosto je ideale partner om elke dag een gebalanceerde en lekkere maaltijd op tafel toveren.

Steffi Vertriest, rijzende Njam-ster en gezond-leven-rolmodel, gelooft erg in de gevarieerde graanproducten van Bosto. Ze engageerde zich niet alleen als gezicht voor de campagne, maar inspireert ook met haar hedendaagse recepten met Bosto quinoa’s en granenmixes. Met de sleutelterm #BetterMe, promoot ze lekker en gezond met Bosto in een tv-campagne, PR, targeted online video, online display, social media, branded content, website, promo- en instore-communicatie.

Credits

Client: Bosto

Agency: Bubka

Account team: Sarah De Hondt, Tine Tas

Strategie: Raf Van Raemdonck

Creatives: Ben Van Asbroeck, Stinus Van Grieken, Adriaan Van Looy

Content management: Jessica Vanhoeck

Graphic Design & publishing: Stijn Lecomte, Erik Heylen

AV production: Bonanza