#BetterMe met Bosto en Bubka

Bosto en Bubka dokterden een plan uit om Bosto te doen groeien tot een veelzijdiger merk. Door verbreding van het gamma met rijst-granen-mixes, een hedendaags profilering en een intense campagne, wil Bosto nauwer aansluiten op de trends in voeding. GFK-onderzoek leerde dat Bosto nog bijzonder veel potentieel heeft.
“Een belangrijke groeimotor zit vervat in de gezondheidskenmerken van de verschillende Bosto-producten, maar die claimden we tot nu toe maar weinig,” verduidelijkt Raf Van Raemdonck, managing partner van Bubka. “Omdat een grote groep consumenten ook onverschillig of bevooroordeeld is als het over koolhydraten op het bord gaat. Om deze afstand te overbruggen, staat in de nieuwe aanpak emotie centraal: vitaliteit, je goed voelen, samen eten en delen. Leven zoals we vandaag willen leven, kortom.”
Deze nieuwe campagne wil opwinding creëren voor rijst en granen op het bord, en gaat verder dan het klassieke inspireren om te variëren. Door de communicatie van Bosto funkyer en sprankelender te maken, doen we mensen meer aandacht krijgen voor wat elke dag op hun bord komt. Zeker als je ‘time poor’ bent, is Bosto je ideale partner om elke dag een gebalanceerde en lekkere maaltijd op tafel toveren.
Steffi Vertriest, rijzende Njam-ster en gezond-leven-rolmodel, gelooft erg in de gevarieerde graanproducten van Bosto. Ze engageerde zich niet alleen als gezicht voor de campagne, maar inspireert ook met haar hedendaagse recepten met Bosto quinoa’s en granenmixes. Met de sleutelterm #BetterMe, promoot ze lekker en gezond met Bosto in een tv-campagne, PR, targeted online video, online display, social media, branded content, website, promo- en instore-communicatie.
Credits
Client: Bosto
Agency: Bubka
Account team: Sarah De Hondt, Tine Tas
Strategie: Raf Van Raemdonck
Creatives: Ben Van Asbroeck, Stinus Van Grieken, Adriaan Van Looy
Content management: Jessica Vanhoeck
Graphic Design & publishing: Stijn Lecomte, Erik Heylen
AV production: Bonanza
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]