BEYONCÉ X LEVI'S blijven samen shinen met een nieuwe collectie T-shirts

4schools / Marketing / News

Midden in haar Cowboy Carter-tournee slaat Beyoncé opnieuw de handen ineen met het denimmerk Levi's. De BEYONCÉ X LEVI'S-collectie bestaat uit vier T-shirts die tijdloos design combineren met een moderne twist: de Sporty Ringer Tee en de klassieke Graphic Tee, beide verkrijgbaar in zwart-wit en wit-rood. Elk item is voorzien van het “Levii’s”-logo met een dubbele “i”, waarmee Beyoncé een vernieuwende blik werpt op de iconische identiteit van het merk.

Lees ook:
Beyoncé en Levi’s: nieuwe i👏co👏nic👏remake Met "Refrigerator" blaast Levi’s een iconische reclame nieuw leven in… met Beyoncé als special guest
Levi's lanceert wereldwijde campagne met Beyoncé

 

De visuals die bij de collectie horen, blazen nieuw leven in het klassieke erfgoed van Levi’s door een archiefillustratie op eigentijdse wijze te herinterpreteren. De lancering gaat gepaard met een vernieuwde versie van een geïllustreerde reclame uit het Levi’s-archief, waarin het nieuwe “ii”-logo is verwerkt, samen met meer inclusiviteit en een sterk actuele culturele relevantie.

De BEYONCÉ X LEVI’S-collectie is nu beschikbaar op Beyoncé.com en wordt wereldwijd gelanceerd vanaf 16 mei op Levi.com, via de app van het merk en in geselecteerde winkels. Red Tab-leden krijgen exclusief vroegtijdig toegang op donderdag 15 mei om deze langverwachte collectie als eerste te ontdekken.