Na de campagne voor 25 jaar Europees Ecolabel vorig jaar schrijft Bigtrees nu een vervolg aan dit verhaal. Al liggen de ambities, met drie nieuwe creaties en een aantal strategische partnerships, dit jaar nog net iets hoger.
Het Europees Ecolabel is het belangrijkste duurzaamheidslabel in Europa. In hun nieuwe campagne zet Bigtrees sterk in op strategische samenwerkingen. Belangrijke spelers als Brico, Carrefour, Kruidvat, Delhaize, AkzoNobel en Damhert zetten mee hun schouders onder de campagne. Ze schuiven de producten met het ecolabel naar voren in hun eigen communicatie of delen unieke kortingen uit.
Het concept van de campagne is hetzelfde als vorig jaar. De natuur kiest voor producten die zacht voor haar zijn: een eekhoorn doopt haar staart in ecologische verf, een krokodil droogt haar krokodillentraantjes met ecologische zakdoekjes,… Naast de vier dieren uit de vorige campagne, spotten we dit jaar ook drie nieuwkomers: een mol, een wasbeer en een pauw. Voor de illustraties doet bigtrees opnieuw een beroep op Ina Hallemans.
De campagne zal twee weken lang te zien zijn op affiches in de buurt van alle grote supermarkten, in POS-materiaal bij de retailpartners, op social media en in de Metro.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]