EVA (Ethisch Vegetarisch Alternatief) lanceert een nieuwe spot voor donderdag Veggiedag. In de spot wordt gealludeerd op de ambachtelijke spots die we kennen van de vleesindustrie. En waar we ons meestal niet de bedenking maken dat we eigenlijk naar een slachting aan het kijken zijn (gezien de recente ontwikkelingen in Izegem brandend actueel). Vegetarisch eten biedt een mooi alternatief dat lekker is en goed voor je gezondheid maar ook goed voor de planeet. Dit zonder moreel schuldgevoel. Minstens één dag per week veggie, kan echt een verschil maken.
De spot, in sinistere sfeer, zal te zien zijn als boodschap van algemeen nut op de kanalen van de VRT. De creatie is van de hand van Bigtrees en Dirk Domen (die ook de regie deed), de productie was in handen van Geronimo.
Credits:
Agency: Bigtrees
Client: EVA vzw
Client Contact: Nena Baeyens en Fien Louwagie
Creatie: Wannes Van Giel en Dirk Domen
Productie: Geronimo
Regie: Dirk Domen
Producer: Erik Van Overloop
DOP: Piet Deyaert
Sounddesign: Gregory Caron
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]