Bij Walking Men waait een nieuwe wind


Het digitaal bureau Walking Men, opgericht in 2001, breit een nieuw hoofdstuk aan haar verhaal. Met een nieuw logo en de lancering van een nieuwe website vindt het bureau zichzelf opnieuw uit. Met de nauwe samenwerking tussen Walking Men en DoubleDouble, een audiovisueel productiehuis, komen er ook nieuwe activiteiten. Klanten van het ongeveer 15 medewerkers tellende Walking Men zijn onder meer Orange Belgium, SWIFT, Sibos, AGC Europe en AXA Private Management.
![]()
"De behoefte van de consument aan steeds meer transparantie, die steeds meer wil zien en steeds beter wil begrijpen wat er precies omgaat, is vandaag een essentieel gegeven in de digitale strategie," meldt men bij Walking Men. Content staat daarom ook centraal bij Walking Men - en samen met DoubleDouble creëert het bureau kwalitatieve digitale content die niet alleen helpt om de doelgroep makkelijker te bereiken, maar die ook het vertrouwen en de geloofwaardigheid van het merk versterkt.
De resultaten van deze creatieve samenwerking zijn nu te zien op Walking Mens nieuwe site en in de trimestriële nieuwsbrief “The Full Story” brengt het verhaal van een aantal geselecteerde projecten.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


