Het fusiebedrijf MEDIALAAN/de Persgroep Publishing wordt nu wel heel concreet. “In oktober maken we de nieuwe naam van het eengemaakte bedrijf bekend. Vanaf 1 januari 2019 verdwijnen de Persgroep Publishing en MEDIALAAN als naam en gaan we als één team en met één visie alle opportuniteiten aan,” zeggen Erwin Deckers en Dirk Lodewyckx, CEO’s a.i.
Wat men bij het huidige Medialaan dit najaar van plan is, lees u elders op pub.be en in PUBNews. En wat gebeurt er ondertussen bij de Persgroep Publishing? De consumptie van nieuws op de smartphone is in twee jaar tijd verdubbeld. HLN bereikt dagelijks 1,7 miljoen Vlamingen en is daarmee het grootste digitale nieuwsmerk van het land. Maar de honger van lezers is nog groter. Daarom lanceert MEDIALAAN/de Persgroep Publishing deze winter een totaal nieuwe HLN-app, met als werknaam ‘de Kubus’, waarbij vier werelden in één app zitten. Wereld één is HLN zoals die vandaag bestaat: de populairste en snelste newsfeed van Vlaanderen. Wereld twee is video en brengt zowel nieuws als entertainment. Wereld drie is regio, het nieuws uit de buurt van de lezer, volledig op maat. En Wereld vier is gaming. Een dosis fun voor als je vijf minuten moet wachten. Deckers en Lodewyckx: “We willen met de kubus-app de beperkingen van een traditionele app doorbreken en tegelijk alle troeven van dit huis inzetten.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]