Bike Republic trapt door met At-thetable

De zomer maakt plaats voor herfstige dagen: het wordt kouder, natter, donkerder. Voor de ene het moment om de fiets aan de haak te hangen, voor de andere is er van stoppen met fietsen geen sprake. Daarom brengt At-thetable een ode aan echte Doortrappers.
De Doortrapper is iemand die ook na de zomer buiten blijft fietsen. “Naast een ode aan zij die met fluojasjes voor een kleurrijke toets zorgen op mistroostige dagen, is het ook en vooral nodig om deze mensen van goed materiaal te blijven voorzien,” zegt Davy Claeys van Bike Republic. “Want voor wie buiten niet stopt na de zomer, wil Bike Republic zijn beste wieltje voor zetten.”
De beelden die worden gebruikt in communicatie zijn trouwens volledig AI-gegenereerd. Al zien we in het straatbeeld nu ook de eerste échte Doortrappers verschijnen...
Bike Republic voorziet de Doortrappers van de perfecte fiets, loodst hen veilig door het verkeer met de juiste accessoires en neemt hun zorgen na aankoop helemaal weg.
Credits
Client: Bike Republic
Contacts: Davy Claeys, Serena Van Damme, Eva De Clercq
Agency: at-thetable
CD: Kristof Snels
Creatie: Maike Borms & Elias Dewulf
Copywriting: Elias Dewulf
Strategy: Jorian Vanvossel
Account: Marie Demesmaeker
Design: David Audenaert & Thomas Ploem
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]