Blox en Secondfloor genieten van het leven

Blox, het merk dat een nieuwe generatie earplugs belooft, koos Secondfloor voor zijn herpositionering. Die zet het bureau nu kracht bij met een nieuwe campagne. Secondfloor tekende voor Blox verschillende digitale creaties uit die enkele intense momenten van het leven uitbeelden. De beelden worden kracht bijgezet door de slogan “Life Sounds Better”. De campagne loopt via Facebook, Instagram en SEA.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]