BLUE 449 wint ALDI

Na competitie heeft BLUE 449 het mediabudget van ALDI gewonnen. Het is een première, want nooit eerder werkte de retailer samen met een mediabureau. “Dit is een fantastisch en spannend moment,” klinkt het bij het mediabureau. “Het is een eer en mooie uitdaging om ALDI te begeleiden in haar strategisch traject. Wij zijn fier.”
De pitch werd begeleid door fma Belgium.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]