Sinds enkele weken ligt er een nieuw Lotus-product in de rekken, de Lotus Cake Donuts, drie cakejes in donutvorm bedekt met melkchocolade en witte/roze suikerglazuur. Een tussendoortje met leuke product namen: ChocoMania, Zebra Kiss en Pinkylicious. De lancering is alvast een succes, onder meer dankzij de aantrekkelijke verpakking, een werkje van BlueMango Design.
"Als trouwe partner van Lotus Bakeries waren we namelijk van bij het begin betrokken, zowel voor het zoeken van de nieuwe namen, de fotografie van de cakes en het ontwikkelen van de nieuwe packaging design," verklappen ze bij het bureau.
BlueMango Design bedacht verschillende merkpositioneringen en creëerde in lijn daarmee verschillende designs. Het uiteindelijk resultaat is een speels modern designs, aantrekkelijk voor een brede doelgroep. Heel veel tijd werd gestoken in het optimaliseren van de donutfoto’s, een essentieel element van de verpakking.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]