BlueMango Design en Lotus Cake Donut kleuren de dag

Sinds enkele weken ligt er een nieuw Lotus-product in de rekken, de Lotus Cake Donuts, drie cakejes in donutvorm bedekt met melkchocolade en witte/roze suikerglazuur. Een tussendoortje met leuke product namen: ChocoMania, Zebra Kiss en Pinkylicious. De lancering is alvast een succes, onder meer dankzij de aantrekkelijke verpakking, een werkje van BlueMango Design.
"Als trouwe partner van Lotus Bakeries waren we namelijk van bij het begin betrokken, zowel voor het zoeken van de nieuwe namen, de fotografie van de cakes en het ontwikkelen van de nieuwe packaging design," verklappen ze bij het bureau.
BlueMango Design bedacht verschillende merkpositioneringen en creëerde in lijn daarmee verschillende designs. Het uiteindelijk resultaat is een speels modern designs, aantrekkelijk voor een brede doelgroep. Heel veel tijd werd gestoken in het optimaliseren van de donutfoto’s, een essentieel element van de verpakking.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]