BMMA strikt Brussels burgemeester Philippe Close

Brussel is een hoofdstad van 500 miljoen Europeanen die elke dag werkt aan zijn vreedzame en internationale karakter. Op 26 maart deelt Philippe Close, burgemeester van Brussel, tijdens een traditionele BMMA Lunch op 26 maart zijn visie op de hoofdstad van Europa. Want hoe kunnen de meerdere dimensies van Brussel met succes worden geïntegreerd in een op de burger gerichte marketingaanpak? Inschrijven kan via de website van de BMMA.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]