De nieuwe 100% elektrische BMWi3 is meer dan een auto. Hij is het bewijs dat verantwoordelijkheidszin en rijplezier perfect kunnen samengaan. Om deze nieuwe duurzame BMW te promoten, probeerde Air een radiospot op te nemen die even weinig CO2 verbruikt als de wagen zelf.
Credits:
Client: BMW
Contact: Stefan De Smet, Walter Van de Loo, Laura Goeminne, Elien De Keyser
Agency: Air
ECD: Eric Hollander
CD: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
ACD: Steven Janssens
Creation: Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke
Strategy: Dieter Riemaeker
Accountteam: Aline Huls, Gaëlle D’Haese, Matthias Roose
Production Air: Tuyen Pham
Radio Production Company: Sonicville
Radio Producer: Thierry Van Durme, Pierre-Etienne Bonnet
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]