BMW en Air houden hun adem in

De nieuwe 100% elektrische BMWi3 is meer dan een auto. Hij is het bewijs dat verantwoordelijkheidszin en rijplezier perfect kunnen samengaan. Om deze nieuwe duurzame BMW te promoten, probeerde Air een radiospot op te nemen die even weinig CO2 verbruikt als de wagen zelf.
Credits:
Client: BMW
Contact: Stefan De Smet, Walter Van de Loo, Laura Goeminne, Elien De Keyser
Agency: Air
ECD: Eric Hollander
CD: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
ACD: Steven Janssens
Creation: Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke
Strategy: Dieter Riemaeker
Accountteam: Aline Huls, Gaëlle D’Haese, Matthias Roose
Production Air: Tuyen Pham
Radio Production Company: Sonicville
Radio Producer: Thierry Van Durme, Pierre-Etienne Bonnet
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]