BMW en Air houden hun adem in

De nieuwe 100% elektrische BMWi3 is meer dan een auto. Hij is het bewijs dat verantwoordelijkheidszin en rijplezier perfect kunnen samengaan. Om deze nieuwe duurzame BMW te promoten, probeerde Air een radiospot op te nemen die even weinig CO2 verbruikt als de wagen zelf.
Credits:
Client: BMW
Contact: Stefan De Smet, Walter Van de Loo, Laura Goeminne, Elien De Keyser
Agency: Air
ECD: Eric Hollander
CD: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
ACD: Steven Janssens
Creation: Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke
Strategy: Dieter Riemaeker
Accountteam: Aline Huls, Gaëlle D’Haese, Matthias Roose
Production Air: Tuyen Pham
Radio Production Company: Sonicville
Radio Producer: Thierry Van Durme, Pierre-Etienne Bonnet

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


