De nieuwe 100% elektrische BMWi3 is meer dan een auto. Hij is het bewijs dat verantwoordelijkheidszin en rijplezier perfect kunnen samengaan. Om deze nieuwe duurzame BMW te promoten, probeerde Air een radiospot op te nemen die even weinig CO2 verbruikt als de wagen zelf.
Credits:
Client: BMW
Contact: Stefan De Smet, Walter Van de Loo, Laura Goeminne, Elien De Keyser
Agency: Air
ECD: Eric Hollander
CD: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
ACD: Steven Janssens
Creation: Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke
Strategy: Dieter Riemaeker
Accountteam: Aline Huls, Gaëlle D’Haese, Matthias Roose
Production Air: Tuyen Pham
Radio Production Company: Sonicville
Radio Producer: Thierry Van Durme, Pierre-Etienne Bonnet
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]