"Als De Mol zich in allerlei bochten moet wringen, dan doen wij ook." Dat moet BMW gedacht hebben als sponsor van van het nieuwe seizoen op 4. Het resultaat (met dank aan Air): een prachtig billboard waarin twee BMW M4’s met elkaar in driftduel gaan. Spannend en beklijvend, net als De Mol. Let goed op, want misschien zit er al een clue in de billboards. Misschien ook niet.
Credits
Creatives: Ruben De Praetere & Yves Van Hacht
Creative Director: Steven Janssens
Account: Ophélie Van Hagendoren
TV producer: Marlies Neudt – Tuyen Pham
Productiehuis: Geronimo
Executive producer: Jasper Moeyaert
Producer: Mathias Kerner
Director: Michaël Bombeeck – Mitch
DOP: Piet Deyaert
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]