BMW in het spoor van De Mol

"Als De Mol zich in allerlei bochten moet wringen, dan doen wij ook." Dat moet BMW gedacht hebben als sponsor van van het nieuwe seizoen op 4. Het resultaat (met dank aan Air): een prachtig billboard waarin twee BMW M4’s met elkaar in driftduel gaan. Spannend en beklijvend, net als De Mol. Let goed op, want misschien zit er al een clue in de billboards. Misschien ook niet.
Credits
Creatives: Ruben De Praetere & Yves Van Hacht
Creative Director: Steven Janssens
Account: Ophélie Van Hagendoren
TV producer: Marlies Neudt – Tuyen Pham
Productiehuis: Geronimo
Executive producer: Jasper Moeyaert
Producer: Mathias Kerner
Director: Michaël Bombeeck – Mitch
DOP: Piet Deyaert

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



