BMW in het spoor van De Mol

"Als De Mol zich in allerlei bochten moet wringen, dan doen wij ook." Dat moet BMW gedacht hebben als sponsor van van het nieuwe seizoen op 4. Het resultaat (met dank aan Air): een prachtig billboard waarin twee BMW M4’s met elkaar in driftduel gaan. Spannend en beklijvend, net als De Mol. Let goed op, want misschien zit er al een clue in de billboards. Misschien ook niet.
Credits
Creatives: Ruben De Praetere & Yves Van Hacht
Creative Director: Steven Janssens
Account: Ophélie Van Hagendoren
TV producer: Marlies Neudt – Tuyen Pham
Productiehuis: Geronimo
Executive producer: Jasper Moeyaert
Producer: Mathias Kerner
Director: Michaël Bombeeck – Mitch
DOP: Piet Deyaert
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]