BMW verjongt met LN24 Brandhouse

Om een jonger publiek te bereiken besloot BMW om samen te werken met LN24 BrandHouse om de release van de nieuwste 5-reeks te promoten. Om aan de behoeften van het merk te voldoen, hebben de LN24 BrandHouse-teams een serie van drie videocapsules bedacht en geproduceerd in de vorm van interviews die geïntegreerd zijn in televisie- en digitale content. Met behulp van het nieuwe automodel maakt presentator Michaël Denutte kennis met Belgische ondernemers uit verschillende sectoren die in coworkingruimtes en starterscentra zijn geïnstalleerd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]