Om een jonger publiek te bereiken besloot BMW om samen te werken met LN24 BrandHouse om de release van de nieuwste 5-reeks te promoten. Om aan de behoeften van het merk te voldoen, hebben de LN24 BrandHouse-teams een serie van drie videocapsules bedacht en geproduceerd in de vorm van interviews die geïntegreerd zijn in televisie- en digitale content. Met behulp van het nieuwe automodel maakt presentator Michaël Denutte kennis met Belgische ondernemers uit verschillende sectoren die in coworkingruimtes en starterscentra zijn geïnstalleerd.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]