BMW Group bestaat dit jaar 100 jaar. En dat moet gevierd worden met een nieuwtje. Omdat het bedrijf vooruit naar de toekomst kijkt en het haar klanten inzicht wil geven in de mogelijkheden van de toekomst, visualiseerde de autoverdeler haar BMW Vision NEXT 100-wagen in het Google Spotlight Story platform. Dat platform gebruikt BMW als allereerste om aan een innovatieve manier van storytelling te kunnen doen, via een 360° interactieve virtual reality merkervaring dat wordt gebroadcast via YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=vNjE4CeCuXU
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]