BNP Paribas Fortis verbouwt duurzaam met Publicis Groupe

Met een opmerkelijke campagne brengen BNP Paribas Fortis en Publicis Groupe het concept van duurzaam verbouwen tot leven. En dat mag u letterlijk nemen, want in de feeërieke tv-spot zien we hoe een tochthond, een hertentapijt en een vogelsticker tot leven komen, nu ze niet meer nodig zijn om de tocht buiten of de voeten warm te houden. Via een sterk staaltje computeranimatie wordt u meegenomen in de fantasiewereld van een schattig meisje terwijl werkmannen het huis grondig renoveren.
Een duurzaam huis is voor het leven. Het verhoogt onze levenskwaliteit, spaart onze planeet en is goed voor de portefeuille. Redenen genoeg voor BNP Paribas Fortis om daarvoor een campagne te voeren, te meer daar de bank met zijn aantrekkelijke financiële oplossingen (zoals onder meer een voordelige energielening) alles in huis heeft om de renovatieplannen van de Belgen te helpen realiseren. De campagne is gericht naar alle Belgen die hun energiefactuur willen minimaliseren, hun comfort willen verbeteren en duurzaam willen verbouwen. Ze bestaat uit een spot van 30 seconden die verschijnt op tv en mobiel, alsook een versie van 45 seconden in de cinema's. Verder wordt de productboodschap ook doorgetrokken in vijftien-secondenspots, banners en kantooraffiches.
CREDITS
BNP Paribas Fortis:
Head of Communication Management: Jeannette Westerhout
Communications Brand Engagement: Laurence Stavaux & Inge Wertelaers
Communications Individuals: Charlotte Blondeau & Magali Orban
Communication Manager Production: Ann Baggerman
Media Manager: Catherine Ducamp
Client Lead: Ellen Sonck
Account Director: Allen Marchant
Account Manager: Frédéric Haesendonck
Account Executive: Alexia Matthyssens
Chief Strategy Officer: Berten Peremans
Sr Brand & Campaign Strategist: David Burny
Executive Creative Director: Mathieu Cardon
Sr Creatives: Catheline Leroy & Jolien Elegeert
Copywriter NL: Wim Corremans
Copywriter FR: Philippe Dorval
Content & Social Director: Chloë Szpyt
Content Manager: Mayte Destino
Moving Images Producer: Marc Van Buggenhout
Sound Lead: Tom Garcia
Sound Engineer: Mathias Lewis, Koenraad Foesters
Sound Producers: Saartje Goris, Sarah Tanghe
Design & DTP Lead: Romaine Dhainaut
Creative Designers: Benoit Germeau, Christopher Goossens
Creative Retoucher: Fred Dupont
Sr Infographist: Thierry Staes
Sr Digital Producer: Teo Rasmerita
Web Developer: Thierry Vandermeulen
External production & partners
Production company: Producteur Provocateur, Nozon
Director: Sune Sorenson
Photographer: Lisa Dewolf
Sr Video Editor: Hans Desmet
Media Agency: Havas Media
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]